

Myyntistrategiaa mietittäessä lähdettiin asiakasnäkökulmasta - millaisia erilaisia asiakkaita on ja millaisia tarpeita heillä on ja miten minä omalla toiminnallani voisin ratkaista heidän ongelmiaan. Myynnin asiaa pohdittiin keskustellen erilaisten esimerkkien ja omien kokemusten pohjalta. Epäonnistumisistakaan ei kannata lannistua, vaan niistä oppineena voi seuraavalla kerralla tehdä toisin. Kaikki ei tule kerralla kuntoon, mutta mikäli saa määriteltyä itselleen tärkeimmän kehittämiskohteensa, on jo hyvällä tiellä kohti myynnin menestyreseptejä.
Kokoontumisissa mietittiin myös konkreettisia toimenpiteitä, joita yhdessä voitaisiin verkostona toteuttaa. Pienten yritysten haasteet ovat usein rajallisissa resursseissa, mutta verkostojen kautta tehtävällä yhteistyöllä voi niihin etsiä uusia ratkaisuja.
Kokoontumisissa mietittiin myös konkreettisia toimenpiteitä, joita yhdessä voitaisiin verkostona toteuttaa. Pienten yritysten haasteet ovat usein rajallisissa resursseissa, mutta verkostojen kautta tehtävällä yhteistyöllä voi niihin etsiä uusia ratkaisuja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti